Aftellen... - Reisverslag uit Valkeakoski, Finland van Jet Duin - WaarBenJij.nu Aftellen... - Reisverslag uit Valkeakoski, Finland van Jet Duin - WaarBenJij.nu

Aftellen...

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

01 April 2014 | Finland, Valkeakoski

Nog een 3 keer oefenen met vliegen, nog 3 dagen werken, nog 100 laatste dingen regelen, nog 1 gezellige borrel organiseren, nog 2 nachtjes in mijn eigen bed (en natuurlijk een nachtje in het altijd gezellige Waltikka!) en dan gaat het gebeuren...

Ik zal met een grote glimlach mijn huissleutels overdragen aan de tijdelijke bewoners. Om met dezelfde grote glimlach mijn lot van uren vliegen te ondergaan. Immers dankzij het derde heb ik een goodiepakket vol tijdschriften, spelletjes boeken, Jip en Janneke pleisters en natuurlijk een oogmaskertje en de Slippers dus ik ben er klaar voor. Het vooruitzicht laat mijn glimlach niet meer verdwijnen van mijn gezicht:7 volle weken genieten van een schitterend (ga ik vanuit) onbekend deel van de wereld. Links autorijden, water waar je niet kunt zwemmen vanwege de zandmuggen, haaien & krokodillen, de Outback, kangoeroes, en nog heel veel andere mooie dingen zullen op mijn pad komen.

Kom maar op!

  • 01 April 2014 - 16:58

    Jannie/Ad En Esther Van De Wiel:

    Hoi Jet,
    Jij blijft ons verbazen, met je reizen en we zullen ook deze keer jou weer volgen.
    Pas goed op jezelf en een goede en veilige reis toegewenst van ons hier uit Tilburg.

    Groetjes,

    Jannie/Ad en Esther.

  • 02 April 2014 - 08:39

    Sheila:

    Hoi Jet,
    Weer een groot avontuur. Ik verheug me op je schitterende verhalen. Heel veel plezier maar blijf maar lekker uit de buurt van die haaien en krokodillen. Of zie ik beren en leeuwen op de weg? ;)
    Veel liefs,
    Sheila

  • 04 April 2014 - 09:57

    Mirjam:

    Haai Jet,

    Heel veel plezier! Ga er heerlijk van genieten en als je ooit je Jip/Janneke pleister plakt wil ik een foto zien natuurlijk.

    Goede reis en maak er een mooi avontuur van!

    Groetjes aan de kangoeroes!

    Mirjam

  • 07 April 2014 - 08:02

    Marianne En Pappa:

    En waar hang je nu uit, dat aftellen hebben we nu wel gehad, was erg gezellig.

  • 09 April 2014 - 20:57

    Neil:

    Waar blijven die foto's van kliffen, haaien, krokodillen en bezoeken aan Mars fabrieken? Aanstaande vrijdag hebben we weer een dday op de zaak en de beamer staat klaar, maar de foto's ontbreken nog ;) Enjoy Jet!

  • 10 April 2014 - 10:11

    Lieneke Van Beem:

    hoi Jet,

    het klinkt weer als een groot avontuur!!
    zal met plezier je reisverslagen lezen!
    geniet ervan tot in je kleine teentjes!

    groetjes Lieneke.

  • 13 April 2014 - 15:47

    Girke:

    Hee dag Jet,
    Je gaat weer wat verder dan de doorsnee Nederlander op vakantie gaat!
    Geweldig meid, ga ontzettend genieten,doe voorzichtig met je ,,Pluk vd Petteflet"vrachtwagentje,en laat je inspireren door Moeder Natuur!
    Heel veel plezier!!
    Kus Tantetje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Afstuderen en dan op pad. Thailand, Laos en Cambodja staan vooralsnog op het schema. Zeilen, jungletochten en vlotvaren, genoeg wilde plannen!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 25350

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 24 Mei 2014

Weg van de wereld

09 Juli 2009 - 30 September 2009

Fladderen door Azie

05 Juli 2009 - 08 Juli 2009

Even gedag zeggen

Landen bezocht: